
כפי שאולי הבנתן.ם מהתכנים באתר, חוץ מזה שאני מייעצת בבחירת שמות לאנשים, אני גם קופיריטרית, רעיונאית ובעלת ידע שיווקי, ויכולת מילולית ושפתית גבוהה. אם הגעתם לכאן קרוב לודאי שאתם מתלבטים אם לקחת מישהו מקצועי שיעזור לכם למצוא שם טוב לעסק שלכם.
לשם נכון לעסק יש חשיבות רבה ומכרעת על תהליך השיווק והמיתוג כולו מבחירת הקונספט ועד עיצוב הלוגו.
השם הוא הגורם הראשון והמשפיע ביותר בכל תהליך המיצוב של העסק או המוצר.
איך אנחנו יודעים?
בואו תענו לעצמכם על שאלה קטנה,
אתם הגברים, נניח שאתם אמורים לצאת לבליינד דייט עם שתי נשים שאתם לא מכירים.
לראשונה קוראים שירי ולשניה מרים – למי תתקשרו קודם?
ואתן הנשים : למי תתקשרו קודם – לאלון או לפנחס??
במחקר שערכה מחלקת הפרסום של חברת מיתוג מובילה בארץ נמצא ש.. 94% מהגברים – 91% מהנשים בחרו בשירי ואלון כמובן..
היום, שלא כמו בעבר, בעלי עסקים רבים מודעים להשפעה המשמעותית שיש לשם של העסק שלהם.
שם אידאלי לעסק שלך יעביר את הייחודיות של המוצר, את החשיבות של השרות, הוא יגע בערך של העסק שלך ובמומחיות שלך, הוא יהיה קליט לאוזן, זכיר ויתבלט על פני השמות של המתחרים שזה הכי חשוב..
חוצמזה, השם קובע יותר ממה שאתה יודע!
וכאן מגיע היתרון הנומרולוגי – ומה שאף משרד פרסום לא יכול לתת לכם: ניתוח וכתיבה של הקוד האנרגטי שנמצא בצירופי האותיות בשם העסק ע”פ חכמת המיספרים וסוד האותיות שבקבלה.
כלומר, העמדת השֵם הנבחר לעסק במבחן המִסְפַּרים והאותיות שיתנו לך תשתית נכונה שתאפשר לך להגדיל את הפוטנציאל של העסק, למשוך לקוחות נכונים ולהגיע לשפע כלכלי.
זוהי התוכנה הנומרולוגית שעומדת מאחורי צירופי המספרים והכוח האנרגטי של האותיות של השם שתבחרו. כשהצופן של השם של העסק שלך משתלב עם חוקי הנומרולוגיה וסוד האותיות הקבלי,
יש לך אפשרות להבטיח לעצמך תשתית נכונה שתעזור לך להגדיל את הפוטנציאל של העסק, למשוך לקוחות נכונים ולהגיע לשפע כלכלי.
אז תכל’ס, איך משלבים קופירייטינג עם נומרולוגיה?
מתוך ניסיוני כקופירייטרית, שנותנת שמות לעסקים ולמוצרים בכל התחומים, נבחן ביחד את העסק שלך, את היחוד שלו ואת הבידול של המוצרים, ומתוך כל התובנות האלה נשתמש ברעיונות וביצירתיות שלי כדי להביא לשולחן העבודה שמות שיבטאו את כל הקסם והייחודיות של העסק שלך.
מכאן נעבור לשלב השני, שלב בחינת הצופן הנומרולוגי – כאן כל שֵם שמצא חן בעיננו עובר בדיקה של הקוד הנומרולוגי וסוד האותיות שלו. ישנם שמות שימצאו חן בעיננו ברמה המיתוגית אבל לא יתנו את הקוד המתאים נומרולוגית, וכאן נחזור שוב לתהליך היצירתי – עד שנגיע לשם המושלם – מיתוגית, נומרולוגית ואנרגטית.